Navigatie

ALGEMENE VOORWAARDEN (BELANGRIJK)

 

 

BTW (nieuw) EN MARGE (vintage) PRODUCTEN

MARGE PRODUCTEN:
Onze aangeboden meubels bevinden zich in een goede vintage staat.
Eventuele gebruikssporen, onvolkomenheden en/of beschadigingen worden te allen tijde gemeld en/of in beeld gebracht in onze advertenties. Houdt u er desondanks rekening mee dat u een gebruikt product koopt met mogelijke niet genoemde (zeer) kleine imperfecties en kleine kleurnuances ontstaan door bijv. het fotograferen. Voor een goede indruk van het meubel adviseren wij u het meubel te komen bezichtiging in onze winkel.

GARANTIE
Op onze marge producten is geen sprake van enige garantietermijn, ruil of retourmogelijkheid met uitzondering van verborgen gebreken. Bij een gebrek aan een meubel die voor ons en de koper niet zichtbaar is op het moment van levering geven wij 14 dagen garantie (geldt alleen voor meubels die persoonlijk zijn opgehaald). Het gebrek zal, indien mogelijk, worden hersteld of er wordt overeengekomen dat het meubel wordt teruggenomen.
Mocht u na aankoop niet tevreden zijn met het meubel dan kunnen wij in uitzonderlijke gevallen deze binnen 14 dagen van u terugkopen tegen 75% van de aankoopprijs (bezorgkosten worden niet vergoed), ervan uitgaande dat het meubel in dezelfde staat verkeert als bij verkoop. Retour kosten zijn voor rekening van koper.
Items die online zijn gekocht kunnen door ons niet teruggenomen worden mocht er discussie zijn over de kleur.

Voor onze marge producten geldt dat er geen factuur kan worden gegeven met hierop b.t.w. vermeld.
Het is wel mogelijk een factuur van ons te ontvangen zonder b.t.w.. Gelieve dit kenbaar te maken bij aankoop.

Onze marge artikelen zijn niet nieuw en vertonen sporen van gebruik. Wat deze sporen zijn, wordt zorgvuldig bij de advertentie vermeld. Wilt u meer informatie dan kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers en zij kunnen al uw vragen beantwoorden. Om teleurstelling te voorkomen kunt u vragen om meer foto`s maar Repop Apeldoorn gaat ervan uit dat de koper begrijpt dat de artikelen niet nieuw zijn en dus ook niet op deze manier beoordeeld kunnen worden door de koper

NIEUWE ARTIKELEN
Voor onze nieuwe meubelen en lampen geldt dat wij deze wel met een b.t.w. factuur kunnen leveren.
Bij bestelling van nieuwe artikelen wordt er door ons een aanbetaling gevraagd. Bestellingen dienen binnen een week na binnenkomst te worden afgehaald en betaald.
Indien niet mogelijk, moet hierover overleg worden gepleegd met een van onze medewerkers. Mocht de bestelling niet binnen afgesproken termijn worden opgehaald dan kan de bestelling door verkoper worden geannuleerd en wordt het voorschot als schadevergoeding wegens annulatie verrekend.

AANBIEDINGEN
Repop heeft aanbiedingen van tijdelijke aard. Is deze periode verstreken dan geldt weer de normale prijs vermeld bij het artikel. Artikelen kunnen ook in prijs verhoogd worden. Dit heeft te maken met aanbod en inflatie. Repop Apeldoorn mag ten alle tijden haar producten in prijs verhogen.
Aanbiedingen zijn vrijblijvend, tenzij in het aanbod een termijn van aanvaarding is genoemd. Wordt het aanbod niet binnen die gestelde termijn aanvaard, dan vervalt het aanbod.

HERROEPINGSRECHT nieuwe artikelen:
Nieuwe artikelen kunt u binnen 1 week na aankoop retourneren indien er iets aan het artikel mankeert. Wij nemen het artikel terug en bestellen een nieuw exemplaar voor u.
Het artikel mag niet gebruikt zijn en dient in originele doos geleverd te worden. Al onze artikelen worden voor verzending nagekeken en getest en worden nieuw in doos geleverd.
Koop is Koop behalve als er andere afspraken zijn gemaakt met de koper, ook vragen wij een aanbetaling wanneer wij voor u een nieuw product bestellen. Deze aanbetaling bedraagt 20% van de nieuwwaarde. Voor speciaal voor u gemaakte producten vragen wij een aanbetaling van 35% van de nieuwwaarde.

RETOURNEREN van nieuwe artikelen
Het product mag tot maximaal 8 dagen na ontvangst worden geretourneerd. De koper zal zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden.

De retourzending (het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking) dient van te voren schriftelijk bij Repop Apeldoorn aangemeld te worden. U ontvangt dan indien relevant aanvullende verzendinstructies. Gemaakte kosten voor het terug sturen of terug brengen van artikelen, zijn voor rekening van de koper.

Retourneren kan alleen indien verpakking en het product in dezelfde staat zijn waarin Repop Apeldoorn het aan de koper heeft afgeleverd.

U dient bij de retourzending een briefje te doen met uw NAW-gegevens, de factuur en uw (bank)rekeningnummer.

Het is uiteraard ook mogelijk om de goederen op afspraak zelf terug te brengen naar winkel in Apeldoorn

Het aankoopbedrag is exclusief eventueel overige gemaakte kosten, zoals verzendkosten en/of kosten van betaling.

Speciaal op bestelling aangekochte of vervaardigde producten, kunnen na levering niet geannuleerd of geretourneerd worden.



GARANTIE VINTAGE ARTIKELEN
De koper koopt het product in de staat waarin het zich ten tijde van de koop bevindt. De koper dient zich tevoren op de hoogte te stellen van de staat waarin het product zich bevindt.
De koper is zodoende op de hoogte van de leeftijd van de gekochte producten. Dit in acht genomen, kan geen garantie gegeven worden op mankementen die zich vertonen na aankoop.
De koper is zelf verantwoordelijk voor het juiste gebruik van de gekochte artikelen, en kan daardoor geen garantie claimen als gebruiksvoorschriften niet juist worden nageleefd.

AANSPRAKELIJKHEID
Repop Apeldoorn is niet aansprakelijk voor het zoekraken of beschadigen van artikelen tijdens verzending. De koper heeft tegen betaling van de meerkosten een product verzekerd laten verzenden en kan reclameren bij de transporteur.

Repop Apeldoorn is niet aansprakelijk voor enige schade aan roerende of onroerende goederen en voor letsel aan of overlijden van personen ten gevolge van gebruik van door Repop Apeldoorn geleverde producten.

Koper wordt bij aanschaf van vintage producten verondersteld bekend te zijn, dat producten vervaardigd zijn in tijden dat afwijkende eisen en voorschriften werden gesteld aan veiligheid en gebruik welke mogelijk niet overeenkomen met huidige wet- en regelgeving.

Koper is te allen tijde zelf verantwoordelijk voor naleving van, en toezien op veilig en verantwoord gebruik van bij Repop Apeldoorn aangeschafte producten.

Repop Apeldoorn is nooit verplicht tot betaling van schadevergoeding aan de koper tenzij er sprake is van opzet of grove schuld aan de kant van Repop Apeldoorn

Als Repop Apeldoorn om welke reden dan ook wel enige schade moet vergoeden, zal deze nooit hoger uitvallen dan het bedrag gelijk aan de factuurwaarde met betrekking tot het product.



PRIVACY VERKLARING

Uw Persoonlijke gegevens zullen niet aan partners of derden worden verstrekt. Hiermee wordt ruimschoots voldaan aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens.



RETOURKOSTEN
Tweedehands artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Wij geven dan ook de voorkeur aan persoonlijk ophalen zodat u het artikel kunt testen en bekijken. Wilt u het artikel toch laten bezorgen zonder bezichtiging, dan gaat u akkoord met onze voorwaarden.

Mocht er schade zijn ontstaan tijdens het transport van uw huis naar onze winkel dan dient u deze schade zelf te regelen met het vervoer bedrijf dat het artikel voor u heeft vervoerd. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade door onverantwoordelijk gebruik van het artikel.



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2012 - 2019 RePop APELDOORN | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel